جملات زیبا سری9

 

خدایا...
دستم را بگير ...
و مرا ببر به دور "دست" هايی که...
در "دسترس " هيچ "دستی" نباشم ....

 



تـو چمـدانـت را بـستي.. من ، چشمهـايـم را ! 



به احترام رفتنت.. کلاهى که بر سرم گذاشتى را برمى دارم..



اينو بدون که : بدون من هوا سرده الان گرمي نمي فهمي !


دلـــ م رُمـان عاشقانه ميخــواهد 
که تـــو آن پسرکِ بالـا بلــند ِ سينه سپرَش بـاشي
 و مَــن دخــترکي سر بـه هـَــوا
 کـه با تمـام سر بـه هــوا بودن هايـَش به راه آورد تـــو و دلــَت را . . . !!!



تو ... با خودم که هيچ با سايه منم حرف نمي زدي ... 
با اينهمه ولي به شب نشيني دلم خوش آمدي ... 



مُهم نيست .. کِه تـو بآ مـَن چـِه ميکُنـي .. 
بيا ببيــن .. بـَراي تـو ... مـَن بآ خـودم چـِه ميکُنـم . . 



سلامتيه اون که جاي خاليش .... 
نه با وبگردي نه دانلود نه لايک نه کامنت ..... هيچ وقت پر نميشه... 



چــــــــقدر خوب است ، دارمَـــــــــــــت هــــــــنوز ... 
دلتنگ ِ ديوانگي ات مي شوم ، گـــــــــاهي.... 




 مذکر عزيز : " مرد " باش !
زمين به مرد بودنت نياز داره ! مرد باش ؛ نه فقط با جسمت !
مرد باش با نگاهت ، با احساست ، . . . !
مردونه حرف بزن ، مردونه بخند ، مردونه گريه کن ،
مردونه عشق بورز ، مردونه ببخش ، . . . !
مرد باش و هيچ وقت نامردي نکن ؛
مخصوصا در حق کسي که باورت کرده و بهت تکيه کرده !



امروز کسي از من پرسيد چند سال داري 
گفتم روزهاي تکراري زندگيم را که خط بزنم کودکي چند ساله ام !!! 




 وقتي کسي حالش بده بهش نگيد اي بابا اينم مي گذره . . . 
شما زندگي اون آدم رو از وقتي به دنيا اومده تجربه نکرديد! 
دستش رو بگيريد. . . بغلش کنيد. . . سکوت کنيد . 




رويـا هـا را ول کن دلم هـيـچ " تـو "يي دوستت نداشته
 حـتـي " تـو"هـاي رويــاهـايـت نـيـز بـا " تـو " هـاي ديگر رفـتـه انـد
 بـلـند شـو رويـــا ديـدن بس اســــــت !!!
 قصــــه خـــوابيدن وجـدان ها ، رويِ خـــوابيدن اصحـاب کهف را سفيـد کرده است 
... خُدايــا آيــه اي هم بـراي ايـن نـازل کن



اخطار! مردي و مردانگي هيچ ربطي به هم ندارند گول شباهت ظاهري کلمات را نخوريد ! 




ظرفيتــــ پشتــــ تكميل استــــ . . .
لطفا از جلو خنجــــر بزنيــــد 





تا وقتي که نميشه مخاطب خاص رو از اينترنت دانلود کرد 
با من از پيشرفت تکنولوژي حرف نزنين



بيا بشين يه چيزي بهت بگم.. به کسي نگيا... 
هيچکي ارزش دوس داشتن نداره.. حالا برو



مـُـسـآفـر کناري ام که پـيـاده شـد 
پـنـجـره اي گـيـرم آمـد 
بـاقـي مـسـيـر را گـريـسـتـم . . . 




نشاني ام عوض نشده ؛ هنوز در همين خانه ام...! 
فقط ديگر زندگي نمي کنم ... 


تا ميخواهم دستم را از دستت جدا کنم ؛ صبر مي آيد . ... چقدر اين عطسه هاي بهاری را دوست دارم




گويي ميروي يا ميروم ... در هر صورت تقدير شکست داد ما را ...



روزهاي باروني رو خيلي دوست دارم .... 
معلوم نميشه منتظر تاکسي هستي يا آواره خيابونها ؟! 
بخار توي هوا مالِ سرماست؛ يا دود سيگار ؟! 
روي گونه ات اشکه يا دونه هاي بارون ...!!!



تنبیه آدم برای یک سیب، 
همین بس که هم عقل را آفریدی و هم دل را خـــُـــدا !


 بس کنید قسم به نگاه مادرتون دست بردارید از این عاشقانه های الکی
 لطفا شلوغش نکنین واژه ها میفهمنن مسخرشون نکنید
 خسته ام از این قدم زنها دوستت دارم ها حرفهای تکراری باران عشق اشک ارزو دلتنگی ... 
خودمون رو گول نزنیم بزارید سیگارمونو بکشیم



"انا لله" اا رآ کــه بخــوانند 
دو قدم مانده به "الیه راجعون" تو آغوش باز کرده ای بــرآی 
مــنی که دیگــر وجــود خــآرجی نـدارم ...
 فقــط نگـــرآن اینـــم ... ! 
نگـــاه هــای ســـردت که جمـع شــوند چیکـــارشون میــکـنی ؟ 
هـــنوز هـــم که مـــرده ام نگـــرآن تـــوام ... عجـــب احمـــقی هـــستم من



بعضی از ادما خیلی بیشعورن به بیشعوری این جمله : 
خیلی حوصلم سر رفته بود ، دیگه به تو زنگ زدم !




 وای که چه لذتی داره ؛ اونی که با همه وجودت دوسش داری ! 
یهویی صدات کنه ، عشقم .... عاشقـــــتم




 سال هاست از خودم گذشته ام؛ 
ولـــی حـالا دلشکسته ام ، پر از بغضم... یادم بخیر...



برایم مهم نیست... 
اما موهایم را طوری شانه میزنم که مادرم موهای سفید را نبیند...

می دانم همین روزها من و این جاده ختم به خیر می شویم



تو همین دنیای مجازی من با کسایی آشنا شدم 
که از واقعی ها بیشتر برام ارزش داشتن و دارن .. 
خوبن .. مهربونن ..ارزش داره باهاشون ساعت ها حرف بزنی ..
اینا کسایی هستن که اگه پیشت بودن میشدن غمخوار و دلیل ِ زندگیت ...



 ميخواى برى؟ بهونه ميخواى..؟ بذار من بهونه دستت بدم.
برو و هركس پرسيد بگو لجوج بود.. ! بگو فرياد ميزد.. !
 بگو دروغ ميگفت! بگو اون نخواست! 
نخواست كسى جز من تو دلش باشه.. 
اينهمه بهونه برات آوردم ! حالا اگه ميخواى برى . . .
 برو به سلامت



زخم هـــــــامو به خودتــــــ نــــگیر... انــــــدازه ی این حرفــــها نیستـی...!



يکي پينوکيو رو پيدا کنه با "بعضیا" آشنا کنه 
تا ازش بپرسن چه جوری آدم شد...
شايد واسه اونا هم يه فرجی شه... !!


فکر کن حالا یه جمله هم نوشتیم و دوهزارتا لایک هم خوردیم...
با اونا که میخواستیم دوستمون داشته باشن و ندارن چکار کنیم؟
فکر کن 100 نفرم توی این دنیای مجازی اددت کردن...
با فراموش شدنت توی این روزگار نامرد میخوای چکار کنی...؟؟؟
فکر کن چندین ساعتم باهزار نفر چت کردی
 و غش کردی از خنده و این وسطا،مجازی عاشقشم شدی...
بوسشم کردی...
تلخی بعد از خاموش کردن نوت بوکت و سکوت اتاقتو کجای دلت جا میدی...



برچسب‌ها: <-TagName->
+ تاریخ جمعه 3 خرداد 1392برچسب:شعرهای عاشقانه, دل نوشته های عاشقانه, اس ام اس عاشقانه, عاشقانه, اس ام اس جدید, چت روم | امید چت, ساعت 10:50 AM نویسنده ◄•✘GisoOo✘•► |